Norges største bad og velværebutikk på nett |
Kundesenter |
||
Feil/skader (reklamasjon)
Før feil meldes til SparMax AS, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold fra din side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke fungerer slik SparMax AS har beskrevet at det skal gjøre, må kunden melde dette til SparMax AS via skjemaet under slik at SparMax AS kan iverksette tiltak for avhjelp. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir SparMax AS melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Feil/mangler pga. feilmontering/-tilkobling eller lignende dekkes i sin helhet av kunden. Alle feil/mangler, dersom fabrikkasjonsfeil og som er innenfor garantitiden, skal meldes inn av kunden selv via skjemaet under. Fyll ut kontaktskjemaet ved å klikke på grønn KUNDESERVICE-knapp nede i venstre hjørne.
Viktig: Vennligst benytt samme epostadresse som du har brukt hos oss da henvendelsen kobles direkte med ordrens epostadresse. |